Zwroty, Wymiany, Reklamacje

Zwroty, Wymiany, Reklamacje

ZWROT, ODSTĄPIENIE OD UMOWY

  1. Będąc konsumentem mają Państwo prawo odstąpić od umowy zawartej w Sklepie Internetowym w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną).
  2. Produkty powinny być odpowiednio zapakowane oraz zabezpieczone przed uszkodzeniem.
  3. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
  4. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu otrzymane od Państwa płatności za towar z kosztem najtańszej wysyłki w naszym sklepie.
  5. Zwracany produkt należy odesłać na adres: Napi Sp. z o.o., ul. Sąsiedzka 3, 05-803 Sokołów, (Panattoni Park Janki III) wraz z otrzymanym kompletem dokumentów.
Jeśli chcesz odstąpić od umowy i zwrócić towar, pobierz formularz klikając w ikonkę Pobierz Pobierz  

WYMIANA TOWARU NA INNY, REKLAMACJA

  1. Kupujący może wymienić towar na inny po wcześniejszym kontakcie ze sprzedawcą, do 14 dni od otrzymania towaru pod warunkiem że towar jest w stanie nienaruszonym.
  2. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem. Przesyłka powinna być wysłana jako przesyłka rejestrowana.
  3. Produkty powinny być odpowiednio zapakowane oraz zabezpieczone przed uszkodzeniem.
  4. Zwracany produkt należy odesłać wraz z otrzymanym kompletem dokumentów.
  5. Klient ponosi bezpośrednie koszty wymiany rzeczy.
  6. Wymiana na droższy produkt: Należy dopłacić różnicę w cenie + koszt ponownej wysyłki. Różnice przelać na podany numer konta 71 1140 2004 0000 3102 8013 0865 mBank S.A.
  7. Wymiana na tańszy produkt: od różnicy w cenie zostaje odjęty koszt wybranej opcji dostawy, reszta jest zwracana na konto podane przez Klienta.
  8. Żeby wymienić towar lub złożyć reklamację należy pobrać i wypełnić formularz reklamacyjny oraz odesłać go wraz z paragonem i towarem albo wysłać droga mailową na adres sklep@idejka.pl
Jeśli chcesz zareklamować towar, pobierz formularz klikając w ikonkę Pobierz Pobierz
pixel